Årets skolavslutning

Information gällande årets skolavslutning på Almunge skola

Det är en annorlunda vårtermin på många sätt. Skolavslutningen blir också annorlunda.

Alla klasser åk f-8 kommer att fira egen skolavslutning i sina egna klassrum. Skolan börjar ordinarie tid och bussarna går hem 9.45.

Tyvärr kan vi inte bjuda in er vårdnadshavare i år, som ni förstår, men hämta era barn efter skolavslutningen får ni självklart göra!

Vad det gäller åk 9 så kommer vi ha en skolavslutning utomhus för dem kl 10.00 och vi räknar med att de kommer att kunna ta sig hem på egen hand, eller bli hämtade. De som inte kan åka ordinarie buss eller blir hämtade kommer vi ombesörja att de tar sig hem.

Inte heller till denna avslutning kan vi bjuda in er men ni kan ju sikta på att vara i god tid till hämtningen.

Med vänlig hälsning!

Bodil och Eva